پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی
عضویت در پارک
بازدید دانش‌آموزان مدرسه فرزانگان گناباد از شرکت دنیای هوشمند آوا

بازدید دانش‌آموزان مدرسه فرزانگان گناباد از شرکت دنیای هوشمند آوا

- 1402/08/29

دانش آموزان سه مقطع تحصیلی دبیرستان دخترانه استعدادهای درخشان فرزانگان شهرستان گناباد به مناسبت هفته بسیج از مرکز رشد فناوری گناباد و شرکت دانش بنیان دنیای هوشمند آوا بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل پارک علم و فناوری خراسان و به نقل از روابط عمومی شرکت دنیای هوشمند آوا، 70 نفر از بازدیدکنندگان و دانش آموزان مقاطع مختلف تحصیلی دبیرستان تیزهوشان فرزانگان از شرکت دانش‌بنیان دنیای هوشمند آوا بازدید کردند.

در این بازدید میرشمسی مدیر تولید شرکت ضمن خیر مقدم به دانش آموزان از حمایت‌های مختلف مرکز رشد و پارک علم و فناوری خراسان گفت و افزود: شرکت دنیای هوشمند آوا در زمینه هوشمندسازی بیش از سه سال است در مرکز رشد گناباد مستقر شده و دفتر فروش این شرکت در تهران است.

وی افزود:این شرکت توانایی همکاری با مدارس، آموزش و پرورش و همچنین ادارات مختلف را داشته و می تواند در فصل سرد مصرف انرژی را در این اماکن کاهش داده و برای صنایع، گلخانه‌ها و مرغداری‌های مختلف نیز دستگاه های دما و رطوبت و ترموستات های تولید داخل پیشنهاد دهد.

گفتنی‌ است شرکت دنیای هوشمند آوا با دارا بودن متخصصان و دانش آموختگان برتر با هدف توسعه علم و فناوری‌های نوین و ارائه خدمات تخصصی در زمینه مطالعات و تحقیقات انقلاب صنعتی 4.0 و  پایش هوشمند در این بخش تشکیل گردید که در حوزه صنعتی ، مراکز دیتا (Data  Center ) ،سازمان‌ها ، ساختمان‌ها و ... توانست با ساخت و ارائه سخت‌افزار و  نرم‌افزار مورد نیاز با برند اویو در بازار، بیش از پیش به فعالیت خود ادامه دهد.


دانلود پیوست خبر سمیه جوادی سمیه جوادی حسین تقوی حسین تقوی
نشست زیست بوم فناوری و نوآوری استان خراسان رضوی و مراسم تکریم و معارفه معاون پشتیبانی فناوری پارک علم و فناوری خراسان رضوینشست صمیمی جناب آقای احسان عظیمی‌راد، نماینده منتخب مردم شریف مشهدمقدس و کلات، با بازیگران اکوسیستم فناوری و نوآوری در پارک علم و فناوری خراسان

آخرین اخبار

تنظیمات لیست به درستی انجام نشده است.